کاربرد ماگ مسافرتی چیست؟

کاربرد ماگ مسافرتی چیست؟

جنس ماگ های مسافرتی ساخته شده از سرامیک ، فولاد و سیلیکون است. این نوع ماگ ها نه تنها برای نوشیدنی های گرم ، بلکه برای نوشیدنی های سرد نیز استفاده می شود و می تواند دمای آنها را حفظ کند. یکی از مشهورترین مارک های لیوان مسافرتی ، برند استارباکس است که از ترکیب سیلیکون و فلز برای ساخت لیوان سفری استفاده می کند. این ترکیب کیفیت ماگ تولید شده را بهبود می بخشد ، به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای سفرهای شما خواهد بود.

در طول رانندگی طولانی مدت

اگرچه ما به شما توصیه می کنیم هنگام رانندگی خوردن و آشامیدن را کاملاً فراموش کنید، اما هنگام تردد طولانی صبح هنگام رفتن به محل کار می توانید تقریباً در استفاده از آن ایمن باشید. ممکن است بارها اتفاق بیفتد که شما دیر از خواب بیدار می شوید و نمی توانید منتظر بمانید تا قهوه شما خنک شود و سپس آن را بنوشید. از سوی دیگر ، شروع روز بدون نوشیدن قهوه یا حتی چای غیرممکن است. در چنین مواردی ، می توانید نوشیدنی خود را در ماگ مسافرتی بریزید و وقتی به ترافیک خسته کننده در جاده رسیدید ، از نوشیدنی خود لذت ببرید. اگر از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به محل کار استفاده می کنید، چه بهتر، زیرا می توانید به محض یافتن مکان مناسب خود در مترو یا اتوبوس، شروع به نوشیدن کنید.

در محل کار

این نوع ماگ ها حتی برای افرادی که عادت دارند نوشیدنی خود را به آرامی بنوشند و نمی خواهند نوشیدنی آنها به سرعت گرمای خود را از دست بدهد بسیار مفید است. می توانید یکی از این ماگ ها را با خود به محل کار ببرید تا هنگام نوشیدن نوشیدنی سرد.

بهترین ماگ سفری همراه ثابت در کوهنوردی

استفاده از ماگ معمولی در این شرایط تقریبا غیرممکن است ، زیرا آنها به سرعت متلاشی می شوند و بسیار سنگین هستند و ظرفیت کمی دارند. علاوه بر این ، وقتی نوشیدنی خود را در آنها می ریزید ، آنها به سرعت گرما یا خنکی خود را از دست می دهند. اما ماگ های جاده ای به دلیل داشتن دو جداره و جنس بدنه خاص ، به عنوان فلاسک چای عمل کرده و گرما را حفظ می کنند.

در حین تمرینات ورزشی

معمولاً وقتی در باشگاه یا حتی در پارک تمرین می کنیم ، یک بطری آب سرد با خود حمل می کنیم که تا زمانی که بخواهیم استفاده کنیم و به دمای محیط می رسد و گرم می شود. این ماگ های سفری معمولاً ساده ترین و همه کاره ترین چیزهایی هستند که می توانید برای ورزش با خود ببرید ، زیرا وقتی مجبور به نوشیدن آب هستیم بهتر است خنک یا گرم آن را در فصول مختلف بنوشیم. حمل فلاسک نیز نمی تواند خوب باشد زیرا وزن آن بسیار زیاد است. بنابراین بهترین جایگزین ممکن است ماگ های مسافرتی باشد که در آن نوشیدن بسیار سالم تر از بطری های پلاستیکی است. علاوه بر این ، دمای نوشیدنی ما برای مدت طولانی بدون تغییر باقی می ماند.

 

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش