با تراول ماگ بیشتر آشنا بشیم

تراول ماگ

تراول ماگ چیست؟

تراول ماگ، وسیله ای است برای نگه داری مایعات داغ برای جلوگیری از سرد شدن در فصل زمستان و نگه داری مایعات سرد برای جلوگیری از گرم شدن در فصل تابستان.

کارایی تراول ماگ

ساختار و کارایی تراول ماگ به گونه ای است که دمای مایع و موادی که در آن ریخته می شود را تا چندین ساعت در همان سطح نگه می دارد.

 

 

 

کاربرد تراول ماگ

  1. از تراول ماگ می توان برای حمل مایعات (آب و سایر نوشیدنی ها) سرد و داغ هنگام پیاده‌روی و سایر موارد مشابه استفاده کرد.
  2. افرادی که در محیط کار تمایل زیادی به نوشیدن چای یا سایر نوشیدنی های دیگر دارند و تهیه و آماده‌سازی این نوشیدنی ها موجب هدر رفتن زمان آن ها می شود، می توانند از تراول ماگ استفاده کنند.
  3. هنگام مسافرت در فصل تابستان می توان از تراول ماگ برای نگه داری آب سرد در وسیله نقلیه شخصی یا عمومی استفاده کرد.

ماگ تراول چیست؟

ماگ تراول وسیله ای است شبیه به لیوان درب دار که جهت نگه داری آب و سایر نوشیدنی ها از آن استفاده می شود.

وزن سبک، قابل حمل بودن، تنوع در رنگ و طرح از ویژگی های اصلی ماگ تراول ها می باشد.

تراول ماگ چیه؟

اندازه و ابعاد تراول ماگ ها نسبت به لیوان های عادی بزرگ‌تر است و ضخامت آن نیز بیش تر است.

تراول ماگ ها به وسیله مواد مختلف، به گونه ای عایق بندی شده اند که می توانند دمای محتویات داخل آن را ثابت نگه دارند.

 

ماگ سفری (Travel Mug) یک نوع ظرف یا لیوان است که برای نگهداری و حمل نوشیدنی‌ها در سفرها، مسافرت‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل طراحی شده است. این ماگ‌ها از موادی مانند استیل، پلاستیک با دوجداره، شیشه و یا سایر مواد عایق حرارتی ساخته می‌شوند تا نوشیدنی‌ها در دماهای دلخواه داغ یا سرد نگهداری شوند.

 

ماگ سفری معمولاً دارای درپوشی است که قابلیت بسته شدن را فراهم می‌کند و از ریختن نوشیدنی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های ماگ سفری دارای دسته یا دستگیره‌ای هستند که حمل آسان را فراهم می‌کند.

 

با استفاده از ماگ سفری، می‌توانید نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، چای، آب یا سایر مشروبات دلخواهتان را برای مصرف در طول سفر یا فعالیت‌های خارج از خانه با خود همراه داشته باشید و لذت ببرید.

 

 

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش